lördag 4 augusti 2012

YOLO!

Shoooo breeeee! :D

Haha, gissa när jag vaknade? Halv fyra! Haha, helt sjukt men YOLO. Jag har fastnat på uttrycket YOLO efter lägret då alla gick runt och skrek det hela tiden. YOLO, YOLO, YOLO. Världens bästa ord. Dock så kan man också göra fel om man bara tänker YOLO jämt. Men enligt mig så är det såhär, hellre ångra något som man gjort än att ångra något som man inte gjort. Ture storry bro! När jag är sådär åttio elva år och sitter i min gungstol på hemmet så vill jag inte se mitt liv som fegt. Jag vill inte tänka ''tänk om jag hade gjort så''. Ens misstag och dom positiva saker som man gjort är det som formar en till sig. Agree?

Iallafall så har jag nyss fixat mig. Outfitten är en randig skjorta från H&M och mina favorit jeans som är typ mörkblå och kommer från Gina. Till det så har jag mitt silver korshalsband som jag fick av Jessica i konfapressent och ett armband som Pom gav mig på lägret. Håret är lockigt och uppsatt i en tofs och sminket är det vanliga, solpuder, rouge och mascara. Enkel men snygg outfit! Tänkte dra ner till ICA och köpa något gott. Är fett sugen på chokladpudding, hihi.


Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar