onsdag 22 augusti 2012

20:01

Hej på er!

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket dom senaste tjugofyra timmarna men min dator har laggat fett mycket. Men nu så har pappas jobbarkompis fixat den nu. Tack så himla mycket! Känns så otroligt skönt att min dator funkar bra igen. Jag som har jättedåligt självförtroende när det gäller skolan har varit så orolig då när datorn inte funkade eftersom att jag använder den i skolan. Iallafall så hade vi en ''vanlig'' skoldag idag. Vi gick från åtta till två och hade biologi, SO, B-språk och gympa. Skulle haft matte också men då tog vi skolfoto istället. Gjorde inte så mycket på lektionerna, fick mest böcker och sånt så det var chill. Skolfotot gick bra btw, I guess. Hade min favoritskjorta och mina favoritjeans, håret var plattat men lite lockigt och utsläpp och sminket det vanliga. Har köpt en asgrym fundation och rouge från Face som har hållit sen i morse trots att jag har ätit och sånt. Awsome! Efter skolan så var jag och provade nya stolar eftersom att jag har växt ur mina. Och juste, idag så kom Jessica tillbaks från sin semester. Omg vad jag har saknat henne!

2 kommentarer:

  1. sv; åh jag minns dej! :D Tack så mycket. Du är vacker! STAY STRONG! <3

    / www.mondoblog.se/tiepamandahh

    SvaraRadera
  2. Hej Natalie. Jag skrev om dig i min blogg, länkade dig. Gick det bra? Annars kan jag ta bort det om du inte vill att jag ska ha kvar det.

    - www.missvendel.blogg.se

    SvaraRadera