torsdag 23 augusti 2012

Min höst


Såhär ser min höst ut ungefär. Fick brev om upptakten igår och helt seriöst så gjorde det min dag. Helt sjukt att man kan bli så jävla glad av att få veta att man ska träffa sin underbara konfagrupp snart. Jag längtar efter att få krama alla igen. Speciellt Jossan, Alice N, CF, Köttbit och Rasmus och så Pom såklart trots att jag träffade henne i tisdags ^^  Asså inget kan beskriva hur mycket dom här sex personerna betyder för mig, helt obeskrivligt och jag saknar dom som fan. Hela P2 saknar jag! På upptakten så kommer P1 (Fannys konfa) och typ Husarö och Idre (tror jag?) också. Fan vad Tibble kommer att bli fullt! Det ska bli så otroligt roligt! Sen den tjugonde så åker vi i 9C på klassresa till Göteborg. Tagga Liseberg! Kommer bli awsome! I skolan så står ett stort projekt som rör flera ämnen på schemat. Vi ska som sagt vara med i en tävling på min födelsedag och fram tills dess så ska vi bygga robotar, forska och marknadsföra. Tionde november blir jag som sagt sexton och som den party prinsessan som jag är så har jag tänkt att bjuda konfan på fest! Sounds good? :D Aa, sen ska jag plugga, gå på gymnasie öppet hus, mässa och söka in innan jul. Låter som en awsome höst enligt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar