söndag 19 augusti 2012

Stark som stål

Asså, jag finner inte ord för hur lycklig jag är just nu. Min statistik har höjs och är över tre dubblad sen igår. Nu ska jag fan klara det här. Jag ska bli en riktig bloggerska. Jag ska hjälpa till att ta bort fördomarna mot handikappade. Men framför allt, jag ska göra mitt allra allra bästa för att få fler tjejer att tro på sig själva.

Alla era kommentarer är värda guld ska ni veta. Att veta att det som jag gör gör skillnad och att bli kallad för förebild är helt underbart, det är det som gör att jag fortsätter blogga. För bara tre år sen så var jag en liten tyst tjej. Jag var rädd för att visa mig, jag kände mig ful och som ett missfoster. Men nu sitter jag här, som bloggerskan Pinkie, wheelchair and high heels och vågar skriva om mitt liv som handikappad tonåring. Jag har gått igenom sjukt mycket i mitt liv och ändå så är jag lika stark som stål. Jag är bara sexton år och har redan gått så långt och jag ska fortsätta att kämpa och hjälpa andra. 

2 kommentarer:

  1. fyfaan vad fin du är eller?
    Du inspererar mig verkligen med din blogg! och säkert många andra där ute!
    Sugen på länkbyte? har märkt att du vill ha mer läsare och bli en riktig bloggerska! ge aldrig upp! det är precis det jag med vill.
    Om du tycker att detta va opassande så förstår jag :) kommentera annars min blogg på
    http://nattstad.se/reginaalexandra

    Ha de bra <3

    SvaraRadera