fredag 10 augusti 2012

Happy chey!

OH MY FLUFFY GOD! Jag är typ världens lyckligaste tjej! Som ni vet så träffade jag världens sötaste människa idaaaag, lilla Pom asså! Fyfan var det var kul att se henne nu efter tre veckor. Att bara få kramar av henne var så himla underbart! Och så hade hon sitt fina ängels halsband på sig som hon berättade om på en kvällsandakt och konstigt nog så minns jag exakt det hon sa då så det väckte minnen bara av hennes halsband.  Hon är verkligen som min storasyster. Jag kan verkligen prata om allt med henne och lita på henne till hundra femtio procent. Du är helt underbar, Pom! Iallafall så visade jag henne runt i huset och mina konfa presenter.  Sen pratade vi med mina föräldrar om lite saker. Hon ska vara med mig och Cintis nästa vecka så det kommer att bli roligt som fan.

Sen så hälsade hon från Jossan, CF, Viktor, Micke och Danne sååå... HEEEEEEJ JOSSAN!  :D HEEEEEEEJ CF! :D HEEEEEEJ KÖTTBIT (VIKTOR)! :D HEEEEEEEJ MICKE! :D HEEEEEEEJ DANNE! :D Saknar er alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar