fredag 2 mars 2012

Beach 2012!

Ocean Beach Ocean Beach
Ocean BeachOcean Beach
SeascapeSeascape

27 kommentarer:

  1. Skulle du inte kunna skriva om din CP-skada, alltså vad det är och hur det påverkar ditt liv och så vidare? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. kolla under fliken mitt handikapp :)

      Radera
  2. Grym blogg! :D Kommer fortsätta läsa den, + du är sjukt snygg!

    SvaraRadera
  3. Hej! Måste bara säga att fyfan vad skönt/coolt det är att du är så himla stark! Förstår att du kanske inte alltid känner dig lika stark, men keep up the good work, du kommer gå långt, skit bra förebild för de med nedsatt förmåga att ta sig fram!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Fin blogg! :D Läste om dig i Frida-tidningen :)

    Hoppas du har haft en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Wow! Måste bara säga att jag diggar dig skarpt! Du är en otroligt modig person som vågar ha en blogg trots din skada. Jag hoppas verkligen att du inte tar åt dig av elaka kommentarer för det förtjänar du inte! Hittade din blogg via Alexandra (kissies.se)

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  6. Hej.
    Tycker att du är en otroligt stark person.
    Det är synd att just ordet CP-skadad har blivit ett skällsord i samhället.
    Fortsätt med ditt race och låt ingen bryta ner dig.

    Trevlig helg på dig.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Haha blev lite kär i den röda bikinin, vart kommer den ifrån? :)

    SvaraRadera
  8. snyggt!
    men... bara undrade en grej, du vet många säger ju ''ditt jävla cp'' eller ''cp-barn'' och sånt till varandra, antingen på skoj eller när man är arg. Det är typ som att kalla någon idiot... Men, hur tar du det om typ du hör någon säga cp till någon annan? jag menar det är ju typ som att kalla någon jävla bög...
    Innan jag läste din blogg nyss har jag inte tänkt så mycket på det men det är ju grymt elakt mot såna som faktiskt har en cp-skada, och använda cp i vardagen sådär bara. Min kompis kallar mig cp typ hela tiden, och mongo o.s.v... Men man tänker ju inte på de som faktiskt har såna skador.
    I alla fall: kort till frågan, reagerar du på nåt sätt eller blir du sårad när folk säger sånt runt dig?
    kram!

    SvaraRadera
  9. Vart kommer bikinisarna ifrån?
    Jättebra blogg! Kramar

    SvaraRadera
  10. Hej, hittade din blogg när du blev dagens Kissie-bloggläsare. Vill säga att du gav mig en klarare bild på hur det kan vara att leva med ett sådnat handikapp. Och jag ändrade faktiskt mitt synsätt på saker och ting, vilket bevisar hur fel man kan ha ibland.
    Du verkar vara en jätte snäll person, och du är hur fin som helst! Jag blir verkligen imponerad av människor som du! Ha det bäst, och fortsätt med det du håller på med. Kram!

    SvaraRadera
  11. Åh jag måste säga att du verkligen är GRYM, skit fin osv. Hittade hit genom Kissies.
    Skulle du vilja vara med i min tävling som jag har på bloggen? Skulle vara så himla kul! Gå gärna in och kolla och anmäl dig! det är lätt som en plätt.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  12. Hej, ville bara säga att du är sjukt vacker. Beundrar dig starkt. Dessutom vill jag lägga till att Kissie läste om dig och hon länkade dig i hennes blogg! Visst är det kul? Det är genom henne jag hittade din blogg. Räkna med en extra läsare :)

    Ha det bäst! <3

    SvaraRadera
  13. Hej Natalie! Har suttit och kollat genom din blogg lite och måste bara säga daaamn vad sjukt vacker du är! när du blir stor tjejen kommer du vara en farlig babe! Keep going girl, du kommer komma så sjukt långt i livet tro mig. Massor med kramar /Liseyle

    SvaraRadera
  14. måste säga att jag är otroligt imponerad av din styrka! jag beundrar dig verkligen för att du vågar stå för den du är med ditt handikapp, en bedrift som otroligt många aldrig lyckas med, både med eller utan handikapp. fortsätt vara den du är! xoxo

    SvaraRadera
  15. Guh , så söt du är!<3
    Hoppas du mår bra !
    Kramar//frida

    SvaraRadera
  16. Fin baddräkt! :) Var är den köpt?

    SvaraRadera
  17. vilka snygga bikinis men jag bara älskar badräckten längst ner asså! hoppas du har en bra kväll kram !

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Du är verkligen jättesnygg! Hur har du blivit så smal ? :o jätteavundsjuk på ditt utseende! ^^
    Du verkar vara en grymt snäll och rolig tjej, jättefin blogg!
    Kram!

    SvaraRadera
  19. Hej några frågor
    1.kan du ta kort på dina hjälpmdel?
    2.och kort på ditt rum?
    3.har du en assistent emd dig hela tiden?
    4.klara du dig själv hemma?
    5.kan du förklara lite mer om cp-skada?
    6.vad gör du när du kommer hem
    GILAARAAA JÄTTE MYCKET DIN BLOGG ;))))))))))) (MER BILDER ?)

    SvaraRadera
  20. Jag måste säga att du är nog en av de personerna som jag avgudar! Är kamratstödjare på min skola och ser varje dag personer som får kommentarer eller folk som är handikappade, de kryper tillbaka och "gömmer sig" för att de skäms över sig själva. Men du är så satans modig och är så utåtriktad trots att du har en CP skada. Det är starkt! Jag tror du inspirerar många om hur du ser på dig själv. Kram på dig och för tusan, fortsätt att ta modell bilder! Så sjukt snygg är du ;)

    SvaraRadera
  21. Du verkar väldigt självsäker, hur har du gjort för att bli så självsäker. Jag är en mes som alltid tänker på vad alla tycker om mig, jag har heller inte några riktiga vänner, jag är ganska ensam. Jag vill sluta tänka på vad alla andra tycker om mig och gå min egen väg så om du har några tips skulle det vara jätteroligt.

    SvaraRadera
  22. Hej, jag vill börja med att säga att jag älskar din blogg och kollar på den när jag känner mig nere :) Du är en stor förebild och jag tycker du och din blogg är jätte bra! <3 <3 Jag har inte läst din blogg så länge men jag undrar hur många besökare du har? <3 <3 Kram!

    SvaraRadera
  23. hej! din blogg är jättebra, och jag gillar att du är så positiv och kämpar!:)
    Jag har sett på flera bilder att du sitter i någon slags rullstol, jag undrar om du kan gå utan något hjälpmedel eller vad man ska säga.(Frågan kanske låter väldigt konstig, men jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig.) Imorgon ska jag gå och köpa Frida-tidningen för tycker att det skulle vara intressant att läsa om dig,och om din Cp-skadA i den!

    SvaraRadera
  24. Jag kom in här genom Kissies blogg. Du verkar ha en intressant blogg. Jag har inte hunnit kolla igenom så mycket än, men ska göra det nu :) ville bara fråga var bikinisarna kommer ifrån? De var jättefina. Ha det bra :)

    SvaraRadera
  25. vilke affär/hemsida kan man hitta dom bikinisarna?

    SvaraRadera
  26. Gud vilken härlig blogg du har! Gillar den otroligt mycket!
    Undrar dock vart du hittade den där baddräkten, ( sista bilden ) är på jakt efter en sån! Tack för svar..
    kram kram :)

    SvaraRadera