fredag 2 mars 2012

Kommer hem och ser det här


JAG ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG JUST NU!!! :DDDD

15 kommentarer:

  1. Jag måste säga att du verkligen är en förebild. Min lillebror har också en cp-skada, fast en lite svårare. Han kan inte gå, prata eller äta (han har en knapp i magen som han får mat ifrån) Fast han är alltid med och tittar och ler. Han visar känslor väldigt starkt och det är så vi kommunicerar med honom. Det är kul att se att du ändå kan leva ett relativt normalt liv. Fortsätt kämpa och bry dig inte om vad andra tycker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag säger likadant!!!! jag har en lillebror med en cp skada som gör att han inte kan förstå, inte läsa eller skriva och kan bara några få ord. han är 10 år.min lillebror vill bli en motorcrossförare när han blir stor. du är verkligen en förebild för mig!! jag visste inte att din blogg fanns först men när jag fick reda på det så vart jag galen och bara "hit med datorn"!!!!

      jag säger bara: natalie du är min förebild! :´)

      Radera
    2. hej jag har en lillebror med en cpskada och jag vill bara säga att du är en förebild för mig!!!

      Radera
  2. Hej!

    Jag har bara en fråga. Såg att du skrivit en kommentar om att du inte kan prata, men att du kan skriva. Jag visste inte att du hade en Cp- skada förän jag läste om det du skrev i ett inlägg. Måste bara säga vilken otroligt stark tjej du måste vara och att du verkligen försöker. Du är en helt vanlig tonåring och det borde alla inse, inte säga saker som dom inte förstår sig på! Kram!

    SvaraRadera
  3. Du har riktigt fina ögon!

    SvaraRadera
  4. Hej :)
    Vill bara säga att du är så sjukt snygg! Och sen så måste jag erkänna, du fick mig att se cp-skadade på ett helt annat sätt nu. Det är så himla intressant att få förstå sig på hur det är att leva med en cp-skada och du ska veta att du har min fulla respekt. Du är en stor förebild för många och jag önskar att jag kände dig! Du verkar ha en underbar personlighet :D

    SvaraRadera
  5. Asså jag måste bara säga att du är grymt fin! Hur kan du vara sp stark? Du är verkligen en riktig förebild, ge aldrig upp tjejen. Du är grym! Jag kommer att följa din blogg!

    SvaraRadera
  6. Du får nog sånna här kommentar hela tiden. Men gud vad vacker du är! Helt sjukt vad fin. Och vilken fin personlighet du verkar ha och så otroligt stark! Ville bara säga det. Jag önskar dig all lycka i världen!

    SvaraRadera
  7. herregud vilken fin blogg du har! och så otroligt söt fin o vacker du e! älskar din blogg. pusssss natta hihi<3

    SvaraRadera
  8. Hej! Du har en fin blogg och skriver riktigt bra! Ska följa din blogg! :)

    SvaraRadera
  9. Du är grym! super bra blogg å du e väldigt snygg!!!!! Kan inte du lägga upp fler bilder på dig själv och i vardagen?
    Jätte bra blogg!! ;)

    SvaraRadera
  10. hej jag har en lillebor som har en cpskada och jag vill bara säga att du är en förebild för mig!!

    SvaraRadera
  11. Önskar att alla kunde bli lika tuff som du! du är nog en förebild för många med liknande skador! När jag läste i glitter förts så visste jag inte att du var cp-skadad (även om det stod) det är så skönt att höra att du vågar vara dig sälv, fortsätt med det!!!!! MVH H

    SvaraRadera
  12. Åh! Jag önskar att jag också hade läsare på min blogg... aja, du är bäst!

    SvaraRadera
  13. hej
    jag har en lillebror som är svårt cp skadad, och jag måste bara säga att jag blev jätteglad när jag hittade din blogg, kommer såklart följa den, du är fin och bra tjejen!

    SvaraRadera