torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Kom hem från praon nyss och är helt slut. Varit döds trött hela dagen. Ska bli skönt med helg. Dagen var rätt långsam. Vi hade samling, matte, lunch, rymd tema, klassråd och dagbok. Haha barnen är sjukt gulliga. Dom hade ritat av mig i sina dagböcker. Man ba: Awww! Jag kommer verkligen att sakna dom nu när praon är slut imorgon. Men samtidigt ska det bli "skönt" att komma tillbaks till högstadiet igen. Det är mycket roligare än att jobba faktiskt.

Jag har mailat mina lärare och frågat hur jag ligger till i ämnena. Hittills har jag fått veta att jag börjar att höja mig rejält i Svenska. Yeeeey! Hade matteprov veckan innan sportlovet och läraren sa att det såg sjukt bra ut. Jag hade svarat på alla tal utom ett A-tal och alla svar såg delvist rätta ut. Wiiiio!  Hat varit helt kass på matte sen typ fyran så känns sjukt bra nu. Ska gå in på Unikum ikväll och kolla på mina betyg. Har engelska prov nästa måndag och kemi prov veckan därpå så ska börja plugga ikväll. Jag har blivit en riktig satsare till skillnad från i början av åttan. Ska gå ut med alla C och A i bild och musik om tre månader. Jag lovar er! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar