fredag 2 mars 2012

Dagens outfit

8 kommentarer:

  1. Jag måste verkligen bara skriva en sak , klickade snabbt in på din blogg för förstagången idag och !hajjade" till en aning när jag såg hur du såg ut!Jag blev seriöst jätteförvåndad över att du såg såå bra ut, och ville bara säga det att du är jättevacker även om du har en såkallad cp-skada. Och att man verkligen inte tänker på att du har ett handikapp för att du är så sjuukt vacker! Väldigt kul också att du har så många läsare! Lycka till i fortsättningen med bloggandet - massor med kramar Annika :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blogg!!! Hittade hit från Kissies och du hamnar lätt bland mina favoriter -älskar girl power och det verkar du ha massor av! Kika gärna in i min blogg också. Kramar

    SvaraRadera
  3. Snygga kläder! Som vanligt ^^
    ville bara säga att du är en som en förebild för mig <3
    och grattis till att du fick vara med i Frida eller vad man säger ^^
    puss !

    SvaraRadera
  4. Tänkte bara fråga vad din CP-skada heter och hur svag/svår den är? (:

    SvaraRadera
  5. Blev riktigt glad när jag hittade din blogg.
    Jag har under många år alltid varit förundrad över hur folk kan vara så dömande när det gäller Celebral pares, de vet ju ingenting.

    Denna bloggen kommer att få dem att förstå.
    DU ÄR BÄST.

    SvaraRadera
  6. Jag brukar läsa glitter och när jag såg att du hade en blogg gick jag in på den direkt för jag tycker så synd om dig!

    SvaraRadera