onsdag 15 augusti 2012

Marceeeeeelo!!!

Som ni vet så var jag i Kungsan igår med Hanna, Madde och Sofia. Och gissa vem vi såg? Marcelo från årets Big Brother! Vi satt utanför Cafe Opra och väntade på Maddes taxi och Sofia ba ''Marcelooooooo!!!''. Så han vände sig om  och vinkade till oss :D Han är så jävla het!!!! Sen kom jag på att han är/ var ett svin mot Annica i huset och eftersom att jag älskar Annica så ville jag bara köra på honom med rullstolen. Eller först så ville jag krama honom sen köra på honom. Jag hoppas verkligen att han har blivit bättre mot Annica eller att hon har förstått hur elak som Marcelo är och lämnat honom. Btw så hade han en blond tjej med sig och... Asså, man ska inte döma innan man vet exakt. Det kunde ju vara hans syster eller kompis men efter allt han har gjort så kan man ju inte låta bli att reagera.


1 kommentar:

  1. http://annicas.spotlife.se/

    http://marcelo.spotlife.se/

    Samanfattning: marcelo och annica bor tsm, annica vart dock besviken vid två tillfällen när marcelo la upp en bild från huset när han och jennifer hånglade och en gång när han la uppen video och sa att han skulle hem till en tjej och näta (sex). allt är dock bra nu! :D

    kramar från en lillasyster vars storasyster har en CP-skada<3

    SvaraRadera