torsdag 23 augusti 2012

14.41

Helluuu!

Kom precis hem från skolan. Slutade vid halv ett idag eftersom att läraren är på lägerskola med sexorna. Sweet! Fast bild är ju mitt favorit ämne så det var tråkigt iallafall. Bilden i nian har fett roliga uppgifter efter vad jag har sett. Vi ska bland annat göra en mask och jag vet exakt hur min ska se ut ^^. Hur som helst så började vi åtta med B-språk. Jobbigt som fan eftersom att Dennis stör mig hela tiden på sven lektionerna. Sen så var det mitt hatämne, sylsjöd. Asså varför har vi det ens? Det är ju 2012! Iallafall så ska vi dekorera en handduk med något motiv. Gissa vad jag gör! Pink fluffy unicorn! :D Bara för att göra sy lite roligare och för att jag har kass fantasi. Efter sy hade vi svenne lektion (svenska) och typ snackade om vad vi ska göra under nian. Snart ska vi skriva noveller till Vallas årliga novelltävling. Sen skulle vi ha musik men den läraren är också med sexorna så istället så hade vi SO. Just nu så läser vi historia och om krig och så. Rätt intressant faktiskt. Och aa, sen slutade vi men typ alla stanna kvar och åt skolmaten eftersom att det var pannkaka, hihi ^^

För övrigt så känns det mycket bättre i klassen nu. Känner mig inte lika ensam längre. Dock så har hela mitt tjejgäng från sexan, sjuan och åttan splittras vilket är tråkigt men men, tonåren är så. Känns ändå skönt att jag har Elin, Fanny och Sofia. Sen så har några killar i klassen börjat och hälsa och sånt. Även om min klass kan vara grymt jobbig så gillar jag den väldigt mycket. Det blir nog bättre efter klassresan också och så hoppas jag att vi tjejer slutar att vara så otroligt grupperade. 9an ska vara ett roligt år ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar