tisdag 7 augusti 2012

Mina planer


Hösten 2012:
Skolan:

Skolan är väldigt viktig för mig, speciellt nu i nian då det är sista året i grundskolan. Jag vill bli bättre på att planera in vad jag måste göra och bli bättre på att lämna in saker i tid. Jag ska fortsätta att kämpa och tänka positivt i svåra lägen, speciellt när jag har proven framför mig. Göra mitt bästa helt enkelt. Jag ska fortsätta att kämpa med engelskan och NOn och verkligen satsa i svenska, bild och musik. Jag ska också börja att fundera på gymnasium och gå på öppet hus.

Bloggen:

När det gäller bloggen så ska jag följa mina vänner och läsares ord ''Sluta aldrig att blogga!'' Jag har kommit så långt och ska fortsätta att växa som bloggerska. Jag ska planera in så att jag kan hinna med både skolan och bloggen och ta mer kort att lägga upp. En sak som jag också vill är att börja att tjäna pengar via bloggen.

Ego:

I början av åttan så tänkte jag bara på vad snygga alla tjejer var och följdes deras mode. Men nu när min självkänsla är på topp så har jag på mig vad JAG vill och känner mig snygg i det. Jag ska fortsätta att ha på mig mina gulliga klänningar eller ha toppen nerstoppad i jeansen och sånt för det är MIN stil. Man behöver inte alltid visa bar midjan eller ha superpusch up på sig för att vara snygg. Tjejer, enligt dom flesta killar så är en tjej som är trygg i sig själv det mest attraktivaste, läs själva i Frida så får ni se. Så girls, var er själva och ändra er ALDRIG för någon annan skull, speciellt inte för någon killes skull. Om killen verkligen gillar dig så gillar han dig för att du är just DU, annars är han en asshole som inte förtjänar dig, couse you're amazing just det way you are!

Övrigt:

Jag ska verkligen försöka att börja rida! Finns inget som gör mig gladare, isåfall så är det möjligt vist konfan. Älskar verkligen känslan när en häst går. Funderar även på att praoa i ett stall i höst. Sen ska jag gå med i SKU (svenska kyrkan unga), haha vet att jag kanske låter as religiös nu men asså det är fett kul, ni som har konfat er förstår nog hur man fastnar. Jag ska även gå ledarutbildningen. Snart är det upptaktsvecka också då jag äntligen få träffa alla i P2 igen! LÄNGTAR IHJÄL MIG! Sen den 23 september är det dags för klassresa till Göteborg.  AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!



1 kommentar: