fredag 17 augusti 2012

16.53

Hallåååå!

Har precis kommit hem från stan med mamma, igen. Hihi! Blir alltid så när jag inte har någon assistent. Shoppade lite iallafall. Blev en vit topp från Monkey och ett par Convers med USA flagga på från Nilssons. Appropå Conversen så har jag velat ha dom sjukt länge men har aldrig hittat dom i min storlek först nu, har seriöst letat igenom hela stan efter dom i ett år nu. Jag har kollat lite på foundation idag också. Ni vet, hösten kommer snart så brännan går bort och jag har kommit över min lilla fjortis period då jag såg ut som en tomat i facet. Niceee... Så måste köpa en ny, en naturlig. Fick hjälp av en speciallist som var grymt bra och det bästa var att hon pratade med mig och inte så mycket med mamma. Sånt borde fler bli bättre på enligt mig, att prata med kunden oavsett om personen är handikappad eller inte. Dessutom var hon grymt bra på smink så fått hem tre som jag ska testa.

Sen som den skogalna tjejer som jag är så har jag hittat mina dröm pumps. Ett par rosa glittriga på H&M och ett till par rosa glittriga och ett par silver glittriga på någon affär vid Åhlens, as höga ofc. Jag är helt kär i dom! Ska lätt önska mig dom i födelsedagspresent. Jag får aldrig nog av pumps!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar