torsdag 9 augusti 2012

Weelchair and high heels, that's how I roll.

Jag satt precis och kollade på "Dagens outfit" bilder från idag. Hade på mig min röd rutiga skjorta, mina favorit jeans, en svart skinnjacka, min Louis Vouitton väska som jag har drömt om att ha sen jag visste vad det var och som jag fick i konfa present (THANKS GOD! :D) och ett par grå höga pumps från BikBok. När jag såg pumpsen mellan rullstolens hjul så kunde jag inte låta bli och tycka att jag var fett cool. Jag menar, en rullstolsbunden tonårstjej med ett par tio decimeters klackar! Det ska inte vara så annorlunda egentligen men ändå så är det det. Fyfan vilken attityd! Haha, nu låter jag som jag tycker att jag är bäst i hela världen. Det tycker jag inte, lååååångt ifrån. Men när man ser en sån här sak ökar ju ens självkänsla :)

2 kommentarer:

  1. hej, du är ju sååå grym!
    jag är mamma till två barn på 2 resp 5 år och jag tycker du är en riktig förebild! Att vara annorlunda behöver ju inte betyda att man ÄR så j-a mkt annorlunda =) yo go girl!!

    SvaraRadera
  2. Hej!Jag måste bara säga att jag verkligen blir inspirerad av dig. Jag vill bara gråta för jag tycker du verkar vara så grym, hur konstigt låter inte det?! Jag känner dig inte men du verkar så stark och så positiv, jag blir så glad! Du visar verkligen att bara man vill och inte ger upp så klarar man vad som helst. Weelchair and high heels, that's how I roll, var det bästa jag hört, yo go girl! Kram!

    SvaraRadera