onsdag 29 augusti 2012

LÄNGTAR!

Det är fluffy en vecka kvar tills att jag får träffa enhörningarna idag!!! Haha OMG, är typ jättespeedad för det. Har hoppat runt i skolan av glädje. Jag är helt hjärntvättad av konfan men jag saknar dom, jag saknar dom, jag saknar dom så otroligt mycket. Asså ni fattar inte!!!! Jag var till och med tvungen att messa Mirre igår och säga att jag saknar henne. Asså åååh! Om ni funderar att konfa er, do it! Ni kommer inte att ångra er, svär på Gud. Jag har träffat så sjukt fina människor på lägret, faktiskt dom underbaraste som jag träffat hittills. Alice N, Mirre, Sara, Pom, Jossan, Rasmus, CF och Köttbiten. Asså det finns inga ord för att förklara hur dom är. Dom är helt crazy, flummiga och bara allmänt onormala men bakom deras galna sida så är dom helt jävla underbara om man verkligen behöver tröst. Jag kunde och kan säga allt till dom, speciellt Jossan, Pom, CF och Alice som jag kom allra allra närmast. Kommer ihåg en kväll när jag verkligen mådde piss och Pom satt uppe och pratade  med mig och sen kom CF och frågade hur det var och kramade mig. Det är fan så jävla fint när folk tar sig tid att få någon att må bättre trots att klockan var typ tolv. Köttbit och Rasmus ger världens bästa kramar, lovar er, så man blir glad bara av det. Och Mirre och Sara är bara helt underbara och sjukt roliga att vara med. HELT JÄVLA UNDERBARA MÄNNISKOR! Sen har jag lärt känna Kajsa, Jaina, Mimmie, Vilma, Anton, Lollo och Hanna rätt bra också. Så himla gulliga! Kommer ihåg att vi brukade stanna kvar i matsalen och bara prata. Jag var typ aldrig med mina ''gamla'' kompisar utan var mest med dom som jag har listat upp. Men det är jag glad över, utan det så hade jag inte lärt känna dom här så bra. Dock så har min och Elins vänskap blivit starkare än starkast, det är liksom vi i skolan nu, jag och min bestie. Åhhh vad jag lääääääängtar till onsdag!

1 kommentar:

  1. Hejsan svejsan !!

    Jag vet exakt hur du känner. Jag har också varit på läger (inte konfa, utan segling),, och grejen är att jag saknar alla därifrån så jäkla mkt !
    Det är så svårt att säga till någon hur kul det var och hur många minnen man har därifrån ! Man kommer liksom hem och är helt speedad och berättar allt, om och om igen.. Sen kommer de upp varje dag något som påminner om vad man gjorde där osv.. Alla mina kompisar börjar typ tröttna på riktigt att höra allt om dom där lägrerna, känner dina nära och kära samma sak eller ?
    Vet inte riktigt var jag ville kma med den här komentaren.. Men aja, nu vet du att jag vet exakt hur du känner !!
    Försesten så måste jag säga att du verkar assnäll och goo osv ! Keep rocking ;))

    /Sonjja

    SvaraRadera