söndag 26 augusti 2012

Sjuk dröm!

Jag drömde den sjukaste drömmen i måndags natt som jag har glömt att berätta om. Varje kväll när jag har gått och lagt mig så har jag tänkt "Fan, nu glömde jag det igen!" men nu så. Drömmen handlade iallafall om att CF och Köttbit skulle bli mina assistenter vilket som är helt random. 1. Dom är killar och jag har bara tjejassistenter 2. Båda är 95or och CF är inte ens ett år äldre än mig. 3. OM dom skulle jobba hos mig så skulle jag dö: a) Om dom ska köra mig i rullstolen så skulle dom krocka i en vägg (Konfafolket fattar) b) Pink fluffy unicorn och Call me maybe 24.7... c) Båda har as skön humor så skulle dö av skratt. Men iallafall så gick dom intro med Pom samtidigt och det blev kaos. Dock så hjälpte dom mig mycket under konfan och var fett duktiga men ändå. Så sorry killar, ni är bäst men det skulle bli kaooos om ni skulle bli mina assistenter xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar