söndag 12 augusti 2012

12 sanningar om mig


  1. Jag ser min "så kallade låtsas pappa" som min riktiga pappa
  2. Jag älskar mjölk!
  3. Jag kan inte sova utan två kuddar
  4. Mina fobier är att spy och att sätta i halsen
  5. Jag gillar inte tacos så mycket
  6. Svensk pizza är bland det äckligaste som jag vet men jag älskar Grandiosa och amerikanska pizzor
  7. Taylor Lautner, Tom Kaulitz och Diego Luna är dom hetaste kändiskillarna som jag vet
  8. LMFAO är mina idoler för att dom sticker ut och har fett bra låtar
  9. Avicii är bäst i världen.
  10. Jag ska gifta mig i kapellet på Karlberg när jag blir stor och rida på en häst med ett horn till altaret, haha.
  11. Jag älskar att festa 
  12. Jag har lovat Alice, Ebba och Mimmie att aldrig röka och det ska jag hålla, beacouse I'm PINKIE (PINKY) and I never breake a promies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar