onsdag 15 augusti 2012

FML

ÅH! Den jävla skolan börjar på måndag. FML. Vill verkligen inte dit. Hatar hela Stockholm just nu. Jag  tänker flytta till Karlberg och bo där i hela mitt liv. ÅÅÅH!!!! Förlåt, jag vet att jag är en förebild, jag ska göra som jag säger att andra ska göra och alltid vara positiv och aldrig vara ledsen. Skolan är jätteviktig och man ska försöka att alltid vara positiv. Men just nu känns allt som ett helvete om jag ska vara ärlig. Jag känner att jag inte passar in någonstans och känner mig jämt ensam, jag tycker att engelskan är piss svår och allt är bara skit. Jag vill bara tillbaka till Karlberg just nu. Jag saknar Pom, Jossan, Alice N, CF, Rasmus, Viktor och alla andra som stod mig nära. Eller jag saknar precis allt och alla. Kan jag inte få ta på mig min pyjamas och lyssna på Nalle Puh och känna mig liten igen? Eller moppa? Eller sjunga Pink fluffy unicorn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar