fredag 24 augusti 2012

FRIDAY!

Helllu!

Äntligen så är det fredag. Har gått i skolan i en vecka bara men är helt slut iallafall. Och jag har redan  fått läxor i historia, svenska och gympa. Let the hell begin! Idag var iallafall en rätt chilldag. Började åtta med engelskan då vi fick böcker och jobbade i par. Jag jobbade med Dennis som är lika jobbig som en brossa. Seriöst han skriver jämt as pinsamma grejer på min dator och för ni som inte vet så brukar jag skriva det som jag vill säga på datorn ibland. Så aa, han är en liten unge fortfarande. Sen så hade vi svenska utan lärare och fick sitta vart vi ville och läsa. Ofta lärarna litar på att vi läser. Dock så var jag och några andra fett duktiga som satt tysta i klassrummet och gjorde det. Visst är flummiga lektioner utan lärare grymt roliga men jag ska fan få as bra betyg i år och satsa allt som jag kan. Efter svenskan så var det sven (asså B-språk) och sen lunch. Som fredagsmums i kafeterian så var det äppelpaj, så himla awsome! Jag är beroende av paj! Sista lektionen var historia och jag satt med mina sötisar Elin och Fanny i ett grupprum och jobbade med källhistoria (?). Det var så sjukt chill, asså vår humor äger. Vi satt och sjöng konfalåtar och berättade om våra läger (Fanny var på P1) samtidigt som vi jobbade. Softich!

3 kommentarer:

  1. Jag fattar inte varför det finns sånahärna bloggar på top tio listan. Såg din kommentar på widerstedts blogg och blev så himla glad. Jag inspereras verkligen av dig, och det tror jag många gör. Jag hoppas verkligen att du når bloggtoppen! Och att du vill komma till bloggtoppen för att inspirera andra istället för att bli "känd" är så himla underbart!

    Du är så himla modig och så otroligt söt! massa kramar!

    SvaraRadera
  2. hur kan du festa om du inte kan gå själv? e inte d lite jobbigt?... hur pallar du liksom? sitter du i en rullstol eller vadå?

    SvaraRadera
  3. jag är en 30 årig gift mamma som hittat in på din blogg av en slump. Jag tycker du är inspirerande och ger många människor hopp. Du verkar verkligen vara en fantastisk person och jag förundras av dig varenda gång jag läser här. :) Jag läser själv till undersköterska just nu och jag blir så himla glad av att se din postiviva syn på klivet och att du har lite jävlaranamma som ser till att du får göra saker precis som alla andra! Jag kan inget mer än att säga, tack för att du finns och för att du delar med dig av din fantastiska energi! /MVH/Ann

    SvaraRadera