måndag 27 augusti 2012

Måndag

Heeej guys!

Har ni haft en bra dag? Min dag har väll varit sådär. Det började med att taxin var typ en timme sen så kom lagom tills engelskan slutade. Surt! Efter engelskan så var det teknik och vi startade ett as roligt projekt som ni kommer att få läsa grymt mycket om här på bloggen i höst. Det kommer bli as bra uppdatering nu eftersom att jag och några andra ska marknadsföra vår klass 9C för en tävling. Så jag kommer till exempel att fota mycket och blogga på skoltid. Så himla nice. Jag kan både få bra betyg och bloggen blir mer aktiv. Goodie! Efter tekniken så kom huvudvärken sakta fram, lagom till gympan. Som tur så var det en ganska soft lektion. Dom andra tränade på höjdhopp medan jag övade på kulstöt och kast med liten boll. Vår skola har en idrottstävling varje hösttermin som kallas för Vallakampen. Så aa, vi tränade inför den. Det gick rätt bra faktiskt, kom typ fem meter med kula så jag har blivit bättre sen förra året. Yeeey! Dock så vred jag typ ryggen fel när jag skulle stöta så det var mindre yeeey. Efter det så hade vi svenska och snackade om noveller. Sen var det lunch och hälsaprofil (median var på fredagar). Det sög så ska försöka byta till engelska istället och jobba upp mitt betyg där. Vår sista lektion var matte men då mådde jag piss så kunde knappt koncentrera mig så tänkte göra några tal nu när jag mår bättre. Sats you know! ;)

Hörs sen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar