fredag 31 augusti 2012

Gangnam style FTW!

Jag måste bara säga att killarna i klassen har grym musiksmak trots att typ alla tjejer klagar på den. Dubstep for the win! Iallafall så började vi åtta med media idag. Var rätt roligt. Jag och Dennis ska göra en kortfilm om att gamla ska få gratis glass så att dom slutar slåss (Hans idé :S) Så aa, vi är väldigt normala... Sen var det engelska som gick awsome, svenska, sven och lunch. Det var ''hamburgare'' utan bröd till lunch. Mindfuck! Varför inte skriva pannbiff med klyftpotatis på matsedeln istället? Nej, mattanterna ska lura oss så vi blir glada. Dåligt AMICA! När jag troligtvis gå på Åva nästa gå (eftersom att det är den enda skolan som har BF i Täby inte ens Danderyd gymnasium har, helt sjukt så lutar mest mot Åva) så kommer jag att vara stammis på Subway och Donken, just saying. Sista lektionen var SO och vi har precis börjat med första världskriget. Rätt intressant.

Sam var här ikväll igen och det var fett roligt. Visade henne massa konfavideor och så fick hon hjälpa mig, hon var fett duktig. Yeeey! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar