måndag 6 augusti 2012

Hösten...

Dags att vända tillbaks dygnet kanske? Njaaae, YOLO som sagt, hahaha. Iallafall så längtar jag sjuuuukt mycket tills nästa tisdag för då börjar UNG08. Yeeeeeeeeey!! Ett av sommarens höjdpunkter enligt mig. Snygga killar, bra musik och allmänt roligt. En dag ska jag dit med min kusin Amanda och min bror Dennis. Sen ska jag kanskeee dit med konfan. Awsome! Och så ska jag se Panetoz också!!! Grymt!

Jag är fett taggad inför hösten och har ingen ångest över den som jag brukar ha i vanliga fall. Känns som att jag har ett helt annat liv än innan. Jag är positivare och gladare än förut och det kan jag tacka konfan för. Jag vågar att göra det jag vill och inte gå i mina vänners fotspår, inte falla för grupptryck helt enkelt.  Jag har liksom fått mer självrespekt och slängt alla falska vänner bakom mig. Jag förlåter folk som sviker mig EN gång men om dom gör om det igen, then I'm like "Screw you!". Enligt mig så är alla värda två chanser men om personen gör samma sak igen eller något värre så är den inte värda ens tid. Dock så är jag glad att det blev som det blev för det gjorde så att jag öppnade upp för nya vänskaper, vänskaper som är värda att döda för. Jag har fått så många nya fina vänner. Vänner som har accepterat mig från första sekunden och som jag kan verkligen verkligen lita på. Alice, känn dig utpekad! Hon var den som stod närmast mig av konfirmanderna på konfan. Jag kan prata om allt med henne och vi förstår varandra med bara en blick. Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar