söndag 26 augusti 2012

Hej, jag heter Bengt och jag jobbar i en knappfabrik...

...Jag har en fru men inga barn och en dag sa min chef till mig: Bengt, är du ledig? Ja, tryck på knappen med din vänstra hand. Hej, jag heter Bengt...

En av dom jobbigaste sångerna som jag har haft på hjärnan hela dagen. Konfan har hjärntvättat mig :O Spoky! Iallafall så har jag sjukt tråkigt och sitter och nynnar på konfalåtar. Må din väg gå dig till mötes (Må, hålla jord)... Ropa till Gud över hela vår jord, stiger en hyllning, en hyllning utan ord... Duuu ääär en bön, Guuud ääär din bön... Pink fluffy unicorn dancing on rainbows... Gud välsigne oss och bevare oss... Amoooor vincit omnia, amooor vincit omnia... Hey I just meet you... Himlen är oskyldigt blåååå... Gud är god mot mig, Gud är god mot mig. Han ger mig mat fast jag är lat. Gud är god mot mig, amen sitt  ner.

Nej, jag saknar inte konfan, inte alls :O Eller jo, saknar det sjukt mycket!!! Karlberg är fan det bästa stället som finns. Tänk om jag bara  fick packa min väska och åka dit igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar