lördag 18 augusti 2012

Buffalo = höstens mode?

Var som sagt med mamma i stan igår och eftersom jag är helt galen i skor så måste jag gå in i alla skoaffärer som jag ser ser, haha. Iallafall så verkar buffalo skor vara det hetaste på fötterna den här hösten. Buffalo är som gympaskor med ''inbyggd'' klack i skon och finns i alla skoaffärer just nu. Enligt min åsikt så kan dom vara rätt så coola om man väl hittar rätt färg men det är liksom inte min stil. Jag känner mig så klumpig i dom. Dock så tycker jag att dom är ett väldigt bra mode för vissa handikappade, tex. jag, brukar ha skenor som liksom håller fötterna på rätt plats. Det är rätt svårt att hitta moderna skor som skenorna får plats i men jag tror att dom får plats i buffalo bara man köper lite större. Så det är ett tips :)

Vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. haha dom där var poppis på 90-talet när jag var "liten," typ varannan tjej i skolan hade såna pjuks.

    SvaraRadera