tisdag 14 augusti 2012

12:14

Tjo guys!

Jag har precis plattat färdigt håret. Första gången som jag har plattat sen skolavslutningen, det är fan rekord för mig. Jag trivs mycket bättre i plattat än i mitt naturliga afro. Afrot är också fint ibland men känner mig mer ''tjejigare'' när jag har plattat då jag kan ha utsläppt utan att håret blir en boll. Typiskt oss tjejer, vi vill alltid ha det som vi inte har.

Iallafall så ska jag fixa klart mig om en stund då Cintis kommer. Outfiten ska vara en kort topp och väskan som jag köpte i söndags, ett par svarta jeans, min nya skinnjacka och mina älskade pumps, såklart. Sounds good huh? Sen ska jag in till kungsan och möta upp Hanna, Madde och Sofia. UNG08 time!

1 kommentar:

  1. när kommer svaren? du sa att de skulle komma i måndags, bara undrar.

    SvaraRadera