söndag 5 augusti 2012

Frågestund!


8 kommentarer:

  1. hej! jag älskar din blogg, du är en sån förebild! men jag undrar, du sa i ett inlägg att du inte kunde prata. hur kommunicerar du med andra människor då? :-)

    SvaraRadera
  2. hej! älskar din blogg! du är en sån förebild! men jag undrar, du sa i ett inlägg att du inte kunde prata, hur kommunicerar du med andra människor då? :-)

    SvaraRadera
  3. sjukt fin blogg! jag undrar hur det är med att ha sex och sånt med din sjukdom? :)

    SvaraRadera
  4. hej
    kan du ta kort på dit rum ?
    kan du ta kort på dina hjälpmdel?
    kan du ta kort på 3 av dina favorit mat rätter?
    Har du asisstent hela tiden ?
    och vad gör din asisstent om du typ sitter vid datorn?
    vad behöver du hjälp med?

    Älskar din blogg ! du är stark tjej ska du veta ! kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Har du någon gång varit kär?
    Du har annars helt ändrat min syn på människor med funktionshinder! Det ska du ha tack för!

    SvaraRadera
  6. Kan du ha en videoblogg nån gång?

    SvaraRadera
  7. 1. Vad är dem negativa och dem positiva sidorna med ditt handikapp? (Det positiva kan vara grejer du insett/lärt dig tack vare din situation till exempel)
    2. Vilken sorts människor brukar du se upp till? :)
    3. Vilka är dina bästa tips när det gäller att vara positiv och se de ljusa sidorna? (Tycker du är väldigt bra på det :)
    4. Vad brukar du ha för smink på dig?
    5. Hur tänker du när du väljer ut en outfit inför dagen? Brukar själv ha hjärnslapp varje morgon haha :P

    Jättebra blogg, du är en riktigt inspiration för folk med båda fysiska och psykiska handikapp och dem som inte har någon diagnos alls :) Din inställning smittar av sig! :) <3

    Lycka till med bloggen & allt ^^)

    SvaraRadera
  8. Hej Natalie!
    Jag har själv en fysisk CP-skada och jag har ett väldigt dåligt självförtroende. Jag blir 15 i år och har aldrig haft en pojkvän. Hur får jag en kille att gilla mig trots mitt handikapp? Och vad är viktigast i ett förhållande enligt dig?

    SvaraRadera