fredag 10 augusti 2012

Dagens bästa:

Som ni vet så var jag i Barkarby med mammi idag. Först så var vi på en outlett som finns där, inhandlade en ny skinnjacka som är lite kortare än den från H&M som jag kommer att visa er imorgon. Sen så drog vi till IKEA och där ser jag en av dom älskade rosa fluffiga enhörningarna! Min lilla sköna LOLLOOOOO! Hon kom springandes i sin fina rosa kjol som hon ofta hade på konfan och kramade mig. Oh my fluffy good, vad fin hon var, som vanligt alltså! Hon är så himla underbar! Asså ni förstår inte hur mycket som jag saknar P2! Dom är lite som min andra familj, haha. Isåfall är Boba våran pappa för att han är äldst, haha. ÅH P2!! Vill flytta till Karlberg och bo där föralltid!!


1 kommentar:

  1. Haha Barkaby, där har jag varit mkt. Givetvis på outleten och shoppat (nu lät jag gay jag vet!) men också jobbat vakt en hel del på IKEA.. du får komma förbi och säga nån gång jag står där :)

    SvaraRadera