lördag 16 juni 2012

YOLO!

Heeelloooo bloggen!

Blev en oplanerad ''fest'' med klassen och min lilla Carruuuu hos mig ikväll, grymt kul men har fått typ tusen nya myggbett som kliar galet mycket nu. But I love it! Nu börjar det kännas som riktig sommar. Har en känsla av att den här sommaren kommer att bli min bästa sommar ever. I got a feeling. WOOOH WOOOH, that summer'12 is gonna be a good one! Iallafall så gick alla vid elva, halv tolv, och sen dess har jag typ bara suttit och messat och fixat upp allt. Är faktiskt riktigt stolt över att jag sa som det var till en person, känns sjukt bra. Känns som att en sten har lyft från mina axlar nu efter hela åttan, att veta sanningen istället för att gå omkring och undra. Ibland kan sanningen svida men jag lovar er att förr eller senare så känns det bättre att veta hur det är än att vara i mellantinget då man verkligen inte har en aning. Inget kan beskriva hur modig och stark som jag känner mig just nu. Jag känner att jag kan tänka på annat nu och njuta av sommarlovet. Jag ska bara satsa på bloggen som jag är stolt över att driva och ha så jävla roligt med mina vänner. You only live once! Sen så har jag pratat med Elhi och vi ska träffas och prata ut om allt nu innan konfan vilket känns skönt, jag saknar henne så otroligt även om det inte märks på mig. Jag känner en stor lättnad och hopp om att allt kommer bli bra snart.

Sommarlovet är här och jag tänker njuta av varenda vecka, dag, timme, minut, varenda liten sekund ska jag njuta av det. Ska sola tills jag är en pepparkaka, bada tills jag blir kallad för fisk, dansa så mina fötter nästan går av, skratta tills jag får kramp och lyssna på musik tills jag kan låtarna utantill - i sömnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar