måndag 25 juni 2012

Natti natti

Ska dra mig till sängen nu och kolla på någon film. Är riktigt trött och fryser så det ska bli mysigt att krypa ner under täcket. Imorgon är det måndag och då jobbar Jessica. Jag tror att jag ska till Sköndal och träffa Stene. Ska få dit Eli också. Kommer ju inte träffa dom på hela juli eftersom att jag är borta. Kommer att sakna dom men ska bli så skönt att komma iväg. Samla ny kraft och få inspiration till ett nytt skolår och bloggen. Hösten är mitt nyår. Det är då jag börjar om med allt. Allt brukar att kännas bättre när en helt ny årkurs börjar, jag känner mig liksom tagga till att fixa allt - skolan och bloggen. Någon mer som är sån? I veckan måste jag också fixa allt till konfan så att jag kan hänga med familj och vänner dom sista dagarna innan jag åker. Måste både packa till konfan och börja att packa till Spanien eftersom att vi åker några dagar efter jag har kommit hem från konfan. Ska göra massor av saker dom få dagarna som jag är hemma efter konfan. Ska bland annat ha konfafest med släkten och blogga om konfan samt ladda upp bilder på bloggen. Sjukt mycket!

Nu ska jag iallafall sova så vi ses imorgon, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar