lördag 16 juni 2012

Lördag

God morgon sötisar!

Jag har precis vaknat och ska strax fixa i ordning mig. Ska göra något med pappa idag. Blir nice. Idag så ska jag planera massor till bloggen också. Jag måste fixa tidinställda inlägg till då jag är borta, ordna tävlingar och fixa en ny header för den som jag har nu känns så höstlig med halsduken. Vill göra något nytt nu när det är sommar. Har ni några förslag på hur den ska se ut? Sen så måste jag också göra inbjudningar till konfan. Dom måste ju skickas ut nästa vecka. Lite stressigt är det faktiskt att hinna allt innan jag åker i väg. Mycket måste göras. Förutom bloggen och inbjudningarna så måste jag skriva packlista, packa, köpa minne till kameran plus lite andra saker, se till att jag har minst två badringar och fixa med transport för mina stolar som ska med. Typ tusen saker som måste förberedas och nu känns det verkligen att det är sant att jag ska åka på mitt livs första läger. Jag känner mig som en sexåring som ska börja i skolan, förväntansfull och nyfiken på hur det ska bli. Jag är aldrig borta från min familj så bara det är spännande. Haha, låter som ett barn men det ska bli skönt att slippa dom, ärligt talat.

Dock är vädret piss. Vart tog värmen vägen liksom? Enligt den här väder grejen ska det regna nästan hela veckan förutom måndag, torsdag och fredag. DÅ ska jag sola jääärnet. Vill bli bruuuun och fin till konfan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar