tisdag 26 juni 2012

Tisdag

Heej sötisar!

Jag har precis fixat mig och mitt rum och snart kommer min vackra Hanna hit. Kommer att bli mysigt! Vi har inte sets ensamma på typ ett år så idag blir det ett riktigt catch up snack. Dagens outfit blev rätt snygg enligt mig. Har den rosa skjortan och shortsen som jag köpte på H&M i söndags och så ett par peace örhängen i guld som jag fick på min födelsedag när jag fyllde fjorton. Skjortan är bland det bästa som jag någonsin har köpt, den är mysig men ändå snygg och kommer att passa perfekt när jag har fått lite mer bränna på kroppen. Den kommer också att vara perfekt att ha till Spanien med bikini under. Till det har jag ett naturligt smink, rouge och mascara. Lägger upp en outfit bild lite senare idag.


Nu kommer Hanna, puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar