tisdag 19 juni 2012

Minnen!

Godmorgon Sverigeeeeeeeeee!

Jag har precis ätit frukost och ska snart fixa mig. Kanske ska träffa Hanna idag och fira att vi har slutat vårt nionde år i grundskolan! Jag har dock ett år kvar men Hanna börjar i gymnasiet i höst, på medialinjen. Awsome! I höst så har vi även känt varandra i tio år. Helt otroligt! Vi har varit bästavänner sen i sexårs. Tillsammans har vi gått igenom allt. Fösta lösa tanden, första läxan, första provet, första kärleken, första BH-köpet, första mensen, FÖRSTA ALLT. I sjuan skiljdes vi åt för att jag bytte skola. Kändes helt sjukt att inte träffa henne varje dag, liksom Faisa som började i vår klass i fyran. Vi tre var oskiljbara. Jag och Faisa var som tvillingar, hon är tre dagar äldre än mig och har lika lockigt hår som jag. Våra mammor blev snabbt vänner också och Hanna var vår storasyster. Åh, vilka minnen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar