söndag 10 juni 2012

19.28

Hej allihopa!

Jag har precis kommit hem från att varit i Haga parken med mamma, pappa och Erik. Mysigt förutom att värdet kunde ha varit bättre. Vi fikade och gick runt och kollade. Tycker att  det är fett dåligt att man inte kan se in till slottet där Viktoria, Daniel och lilla Estelle bor fast samtidigt så förstår jag dom, dom måste ju också få ha ett privatliv. Eller vad tycker ni? Apropå Estelle så tycker jag att det namnet är så otroligt vackert. Det har ju varit lite snack om att bebisen inte skulle heta Estelle för att det inte är svenskt. Men so what? Vi lever på tvåtusen talet, guys. Mitt barn ska nog heta Estelle i andra namn, Natalia Estelle. Namnet Estelle passar perfekt till en liten prinsessa. Tänk vilken flickdröm som hon kommer att leva i, att kunna kalla sig för en riktig prinsessa. När jag var liten så var jag nog den prinsesiaste flickan som fanns som inte var prinsessa på riktigt. Seriöst, jag hade tio tiarer, typ tjugo såna här klänningar som finns på BR, fem smycke skrin med speldosa och en ballerina i, jag dansade ballett all the time och ALLT var rosa. På halloween när alla var utklädda till häxor och sånt då satt jag med min rosa prinsessklänning och såg söt ut medan alla skrämdes, haha fail.

Nu ska jag äta, skriver mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar