söndag 10 juni 2012

BERT!

Nu ska jag lägga mig och kolla på Bert - Den sista oskulden. Har inte sett den på flera år så ska bli roligt. Haha, dom är så sköna särskilt Lill Erik. Sparis och bollar. hahaha! Imorgon har vi bara en lektion i skolan och det är SO då vi ska se på film och prata betyg. Sen ska vi städa våran del av korridoren samt våra skåp och på eftermiddagen är det fotbollsturnering. Nice dag, hoppas bara att det blir bra väder. Tänkte ha en halvlång lila klänning på mig, köpte den i en gullig liten affär på Gotland för två år sen och gillar den jättemycket. Jag har oftast korta klänningar på mig för att enligt mig passar jag bättre i det men har sett några tjejer i nian ha långklänningar och det var hur snyggt som helst på dom. Det är även kul att testa något nytt!

Godnatt, ses imorgon!


1 kommentar:

  1. Åh, den afffären har jag också köpt en av mina favoritklänningar i! Jättefin affär.

    SvaraRadera