torsdag 7 juni 2012

17:47

Hej bloggen!

Idag var en dag med både negativa och positiva saker, men mest positiva som tur är. Vi började klockan åtta med en grymt chill engelska lektion då vi hade betygsnack bara. Sen hade vi bild som sagt. Chill där med. Är ju klar med min uppgift så jag fick göra vad jag ville typ. Efter bilden så var det matte och betygsnack igen medan vi spelade spel. Jag och Elin hade as kul. Haha, när vi är ensamma blir det kaos. Seriöst, vi garvade hela lektionen. Sen tog hon min mobil och aa. Min bästis är så dum ibland. Men aa, efter matten så var det musik och vi sjöng sommarsånger som vi ska sjunga på onsdag nästa vecka. Ååh, fick gås hud! Tänk att årets bästa tid är redan här. Sommar, sommar, sommar! Äntligen! Vi fick även sluta tidigare på musiken och gå och äta. Matrasten som var lång spårade ut såklart. Jag, Elin, Fanny och Dennis gick runt i hela skolan och ja, vet inte varför men aja. Haha! Vår sista lektion var SO då vi fick se tidningen och TV programmet och lyssna på radio programmet från i måndags då vi var på tekniska. Grymt roligt! Vi fick sluta klockan två istället för halv fyra. Gissa om vi blev glada. När jag kom hem så kollade jag lite på  TV och råkade att somna. Haha, fail!

Nu är det middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar