torsdag 14 juni 2012

Woop woop!

Har galeeeeeeet tråkigt,  Mickan gick nyss. Det var roligt att träffa henne, har inte gjort det på länge utanför skolan. Just nu håller jag på med gäst listan till min konfa mottagning som ska vara om 34 dagar nu. Tänk att om tre veckor är det äntligen dags att åka. Helt sjukt! Har längtat i ett halv år nu. Ska bli så himla roligt att åka iväg!  Enligt mina kompisar som också har konfat sig så var konfa lägret dom två bästa veckorna i deras liv och jag tror redan att det är så. Jag har bara varit på två basträffar och känner mig redan trygg med dom andra konfirmanderna plus ledarna. Fyra ledare och en av konfirmanderna som jag inte känner än kan redan läsa blissen, så känns jättebra. Åh, nu går tiden så segt när man verkligen längtar till något. Det bästa med att åka på lägret är att jag kommer bergis att få massa nya vänner, för livet. I CAN'T WAIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar