lördag 9 juni 2012

Godmorgon!

Heej guys!

Vaknade för typ en timme sen och har precis ätit frukost med familj. Mys! Idag ska jag planera inför sommaren. Måste bland annat fixa tidinställda inlägg eftersom att jag är borta på konfa i två veckor och nu är det lite mer än tre veckor kvar tills jag åker. Taggad till 150%! Ska bli så skönt att komma iväg från allt, speciellt från familjen eftersom att jag är jämt med dom för att jag inte kan sova över hos kompisar lika lätt som andra kan. Fast jag kommer att sakna dom... NOT! Juste en till grej som jag måste göra, skriva gästlista. Ska ju ha konfa fest för min släkt den tjugonde juli. Ska bli kul.

Jag funderar på att dra ner till Täby en sväng idag också och hyra film. Filmutbudet nere på vårat ICA suger ju, finns typ fem filmer att välja mellan.  Är sugen på att se New years eve och Sex and the city 2. Är det någon som har sett dom? Är dom bra?

Nu ska jag i alla fall fixa det som ska fixas, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar