tisdag 5 juni 2012

Svar

Om du hade fått leva någon annans liv för en dag, vems liv och varför? (Kändis, vän, vemsomhelst!)
Underbar blogg du har förresten. Du verkar vara så otroligt härlig! :)


Svar:
Tack! :) Hmm...Jag skulle vilja byta liv som antingen kan sjunga eller dansa för musiken är ju som sagt det jag brinner för :)



Hej, jag har en fråga... Hur många timmars assistans har du per vecka? Har du alltid med dig en assistent eller är det bara exempelvis på morgonen och kvällen? Hur blir det då med toabesök under dagen? Får du hjälp med det?
Du är fantastisk!


Aw tack! :) Jag har assistent måndagar till fredagar 7.30-17 sen har jag på fredag och lördagkvällar. Ja, jag får hjälp med det :)


Hej hej!
Jag undrar, vad är bliss?
Kan du inte visa oss hur du bor, typ fota i ditt hus :)?
Kan du gå?
Grymt stark människa du verkar vara:) 
Snygg stil har du också!
skitsnyggt att du har blå ögon och är mörk. Är båda dina föräldrar från Brasilien?


Svar:
Tack så mycket! :D Bliss kan du läsa om här
Bilder i mitt hus kommer snart
Nej, inte utan stöd
Det är bara mamma som är därifrån :)

1 kommentar:

  1. Lite frågor som skulle va kul om du ville svara på:

    1. Vad brukar du använda för produkter när du sminkar dig?

    2. Vilken parfym använder du?

    3. Får du hjälp med att sminka di eller fixar du de själv?

    4. Hur lånmg tid brukar det ta för dig at fixa dig på morgonen?

    5. Hur fixar du ditt hår?

    6. Hur ser din naturliga hårfärg ut

    7. Tyckrer du att du ser bra ut utan smink?

    SvaraRadera