lördag 16 juni 2012

Natti

Nu tänkte jag dra mig till min stora 180 säng för att kolla på Bert, hann inte se klart den innan jag somnade igår haha. Dock är jag helt speedad så undrar om jag kommer att kunna sova först på morgonen någon gång. Jag är både glad och ledsen, jävligt skum känsla som jag känner just nu. Wierdo! Och så är jag fett arg på en mygga som håller på att surrar och flyger runt mig. Ska fan döpa den till Valla för att den är lika jobbig som skolan. En till sak som jag också är - as hungrig. Det står fyra stora skålar här bredvid mig på mitt skrivbord som är fulla med chips, maränger, muffins och godis från festen. Och nu tänker ni säkert, varför äter hon inte? Jo, jag kan inte. Mamma och pappa har gått lagt sig för länge sen så dom kan inte hjälpa mig och äta. Det är typ det jobbigaste med mitt handikapp enligt mig, att jag inte kan äta själv. Jag är ett riktigt matvrak och äter så fort jag får chansen. Egentligen så borde jag vara överviktig för hallå, när rör jag på mig? Nästan aldrig. Och hur mycket äter jag? As mycket och INTE alls nyttigt heller. Skumt. Iallafall, imorgon ska jag... Äta? Haha, nä men jag vet inte vad jag ska göra. Hoppas på att det blir sol så att jag kan bli brun.

Nu blir det iallafall film. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar