torsdag 28 juni 2012

21.46

Heeej!

Förlåt att det har varit dålig uppdatering idag men dagen har varit fullspäckad med saker. Hanna och jag blev väckta av mamma klockan åtta och vid nio åkte vi till läkaren för kontroll. Kollade till exempel min vikt och har lagt på mig fyra kilo så väger fyrtio nu. Jag ska säga er en ovanlig sak, jag är otroligt glad över att jag har gått upp i vikt. Jag är inte lika spinkig längre utan har börjat att fått kvinnliga kurvor nu. Yes! Vi träffade också på min faster som jobbar där på sjukhuset och gud vad glad jag blev av att se henne. Hon och mamma är dom underbaraste kvinnorna som jag känner och hon finns jämt för mig, hon är verkligen som en av mina bästa vänner. Tyvärr så hann vi inte stanna och prata så länge för att vi skulle med en buss. Efter sjukhuset så drog vi till centrum och åt thai och shoppade. Fick hem nååågra påsar, visar er imorgon. Vid sju så hade vi assistentinterjuv med en läsare faktiskt. 
Sjukt gullig och rolig tjej.

Just nu så sitter jag och chattar med Eli, Kev och Millan. Kuligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar