lördag 9 juni 2012

00.43

Tjeeeeeeeeeena!

Åh, fan vilken fest asså. Helt galen! Bråk, skratt och massa annat. Det var så roligt att träffa alla. Speciellt Disa, JB och Tessan som jag inte har träffat på ett tag och Eli, Stene och Kevin som bara är allmänt fantasiakta ^^ Ja, och så lilla Anton förstås. Dom är så sköna, haha. Eli verkade ha roligt och bli glad över sina presenter vilket som betydde mest för mig. Det är ju hennes dag. Just ni har jag precis kommit hem, liiiiiiiiiite senare än vad jag hade tänkt men aja. Jag är 16 år, det är sommar och jag ska leva livet. I'm gonna live my life! Dock är jag skit trött så ska dra mig till min allra bästa vän, sängen, nu och sätta på någon riktigt mysig film och bara mysa in mig i mitt täcke. Ska bli så skönt.

Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar