lördag 30 juni 2012

14.08

Godmorgon på er!

Har precis gått upp och är deppig för vädret. Var är sommaren? Jag är fett orolig att det kommer att vara lika dåligt vädret när jag är på konfan. Tänk att vara på läger och inte kunna bada och ha shorts på sig. Gud vad hemskt i såna fall. Tur att jag ska till Spanien så jag får lite bränna trots vädret här i Sverige. Fick föresten den rosa bikinin från Holister som jag bloggade om förut, min mamma är så underbar. Dock valde jag att bara köpa överdelen istället för hela bikinin som kostade femhundra totalt. Det var REA på både H&M och Gina så ville spendera mer pengar där. Istället för den matchade underdelen på Holister så ska jag köpa en billig vit eftersom att det är vita Holister loggor på överdelen så det passar.

Nu måste jag fixa mig. Ska till Täby med familjen och kolla på väskor och fixa lite saker. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar