onsdag 6 juni 2012

Happy chey!

Ååååh, just nu känner jag en sån stor lycka. Jag har blivit godkänd i alla ämnen och slipper att gå i sommarskola i år igen. Jag har världens bästa och underbaraste vänner, Elin, Eli, Mickan, Lea, Kripp och Sofia som förgyller min vardag. Extra tack ska Elin ha för att hon alltid lyssnar och ställer upp. Hon är den som har fått mig att somna dom senaste nätterna då jag har mått piss på grund av några saker. Jag har löst mina bekymmer eller kommit på vad jag ska göra i alla fall. Nu dom här sista dagarna innan sommarlovet ska jag bara fokusera på en sak - ha extremt roligt och strunta i om jag gör bort mig. Jag och Elin ska göra massor skumma grejer i veckan, haha. Sen på onsdag ska jag kanske ha grillfest med klassen. Messade alla nyss och dom verkade på. Ska bli kul, klassen börjar verkligen bli ett kompisgäng nu.

Nu ska jag lägga mig, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar