torsdag 21 juni 2012

Äppelpal ^^

Jag har precis bakat äppelpaj till midsommarfirandet imorgon då mamma och pappas kompisar kommer hit. Ska bli roligt! Eller ja, så roligt det kan bli iallafall. Så tråkigt när man bara är femton och knappt får göra någonting på såna här dagar. Mina föräldrar är ganska strikta och jag vet att det är för att dom är rädda om mig och jag försöker att acceptera det. Men ändå är det ju svårt att inte bli irriterad för att man inte får gå ut. Några som håller med? Jag är en riktig partytjej, även om det inte märks. Även om jag absolut inte dricker så älskar jag att festa. Jag kan ha kul utan alkohol och vill seriöst inte smaka heller to be honest. Men just det att få klä sig snyggt och dansa loss, love it! 


Vad ska ni göra imorgon?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar