fredag 8 juni 2012

FREDAG!

Whoop whoop!

Gud vilken härlig dag! Sol och 18+. Skoldagen var så jävla nice. Började med sy klockan åtta och fick reda på våra betyg. Jag fick D (G+) vilket som jag är helnöjd med. Jag har alltså höjt mig ett snäpp från i julas. Känns sjukt bra. Efter sy så var det teknik och gissa vad vi gjorde? Haha, vi gjorde LOPPOR! Ni vet såna som man gjorde av papper när man gick på dagis. Haha, vår lärare är för skön! Det var faktiskt grymt svårt att göra dom men jag klarade det efter en halvtimme av tänkande. Sen hade vi kemi och gick igenom provet samt fick veta våra betyg. Fick E (G) och är jätteglad över det. Jag vet att E och D är rätt lågt men för mig som har förlorat massor av år i mina gamla skolor så är den rätt bra enligt mig. Dessutom är det nians betyg som räknas. Nästa år, då jävlar! Men enligt mig så är det som spelar mest roll är att bli godkänd och att utvecklas. Eller vad tycker ni? Iallafall så var det lunch efter kemin. Det var "kockens val" vilket var kassler med potatis, min favorit mat... Eller inte. Åt typ bara bröd. Borde inte det vara god mat terminens sista vecka? Typ pizza, kebab, hamburgare och sånt. När jag blir Sveriges statsminister ska jag avskatta all fisk förutom suschi i skolan. Alla skolors matsalar ska byggas om till Mc'Donalds/ MAX/ Buger King/ Subway/ Sibylla / Thai. Allt ska vara gratis förstås. Min plan äger! ^^

Eftermiddagen var också galet nice. Var med kuratorn och kollade på hennes häst i stallet som ligger bredvid skolan. En av dom finaste hästarna som jag någonsin har sett. Stor och mörkbrun. Snäll var hon också. Vi gav henne morötter som hon tog från mitt knä, jävligt härlig känsla. Juste, aww! Vet ni vad vi också såg? På väg till stallet så finns det några bostadshus och ett hus hade en så söt Islandsponny i en mini hage på sin tomt. När jag blir stor ska jag fan också ha så.Vill så gärna ha en häst! Skulle vilja köpa ett litet föl och se henne/ honom växa upp och bli så nära med den. Jag har jämt älskat hästar. Red när jag var liten och min favoritlåt var "Min kära lilla ponny", haha. I höst ska jag förhoppningsvist börja att rida igen vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Att rida är det underbaraste som finns. Sen vill jag även PRAOa som hästskötare i nian. Älskar allt som har med hästar att göra (förutom såna här hästspel), till och med att mocka och städa i stallet. Om jag fick välja så skulle jag vilja lukta häst hela dagarna, haha. Efter det så slutade jag och jag och Jessica åkte in till Täby. Köpte en bikini på Gina som jag ska visa lite senare.

Nu ska jag platta håret till Elis skiva ikväll. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar