måndag 25 juni 2012

17.08

Heeej!

Kom hem för typ en timme sen men tänkte strax dra ut igen och handla. Är otroligt sugen på äppelpaj så tänkte baka en snart så måste ut och köpa vaniljsås till det. Det går ju inte att äta äppelpaj utan vaniljsås ellerhur? Jag gjorde en packlista till konfan nyss förresten, sjukt mycket som ska med och som jag måste köpa in. Jag har ju inte ens en väska att packa i! Dock ska alla i familjen få en var sin väska eftersom att vi ska till Spanien, jag ska få min tidigare så att jag har till konfan. Var med mamma och tittade på väskor inne på Lundbergs igår och hittade en jättefin, såklart var den rosa haha. Så den hoppas jag att jag får. 




1 kommentar:

  1. Den väska har jag!!
    Berätta för din föräldrar att den är grymt bra och rymer mycket prylar!!
    Besök min blogg snälla ingen annan besöker den det är ur trist
    www.123minsida/Judithsliv.com

    SvaraRadera