tisdag 12 juni 2012

22.12

Hej sötnosar!

Både gårdagen och idag har varit helt fullspäckad så har inte hunnit att blogga. Igår var det en fett nice dag.  Började som vanligt med so klockan åtta då vi såg på filmen Aftee to moron (stavning?) och pratade betyg. Fick ett as bra E och läraren sa att jag har utvecklas enormt sen i höstas. Så är fett nöjd! Sen så städade vi våran del av korridoren och skåpen samt lämnade tillbaka böcker till lärarna. Var rätt nice. På eftermiddagen spelade vi fotboll och chillade. Klockan två så hjälpte vi åttor till att fixa niornas bal. Sen hade jag möte med min mentor, mina klassföreståndare och rektorn samt hablibiteringen och elevstöd plus mamma. Snackade om lite grejer, hjälpmedlen och sånt till nian i höst. Segaste mötet som jag någonsin har varit på, och jag har varit på mååååååånga möten. Sitta och lyssna på massa vuxna som ger massa krav på mig. Blä! På kvällen skulle jag på balen men skulle fira mina föräldrars bröllopsdag istället. !"#%¤(&. Tvingade pappa att köra förbi skolan för enligt mina kompisar så var det grymt. Av det lilla som jag såg så var ALLA så otroligt fina. ALLA tjejers klänningar, hår, smink och accessoarer was to die for. Modeller hela bunten, ärligt talat! Killarna var förstås också söta i sina kostymer. Creds till alla! Åh, längtar fett mycket till min bal nu!

Idag så var vi i gamla stan och hade stadsorentering i grupper.  Jag var med Fanny, Elin och Dennis, sen kom Mickan och Kripp och var med oss. Vi fick 49 frågor att svara på, det gick braaaaaaaaaa. *HOST*. Nej men det var awsome. Vi gick runt och sjöng och hälsade på folk och skrek till studenter.  Ahahahaha, as kul. När vi slutade så drog jag och mamma och köpte skor till avslutningen. Ska visa er snaaaaaart.

Nu ska jag fixa det sista tills imorgon, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar