fredag 22 juni 2012

Midsommar!

Godmorgon och glad midsommar på er!

Jag har precis fixat klart mig, vilket var svårt eftersom att jag inte hittade mitt smink. Helt spårlöst! Dock så har jag bara använt min mascara sen förra torsdagen så har liksom inte tänkt på mitt andra smink över huvudtaget, haha. Det är så härligt såhär på sommaren då man kan gå utan smink utan att se blek ut. Förut hade jag så dåligt självförtroende och vågade absolut inte gå utan smink utan att känna mig naken. Även om jag tyckte att alla andra var sjukt söta utan smink så tyckte jag att jag själv såg dålig ut. Det är skönt att jag har blivit trygg i mig själv och kan gå ut osminkad. Dock är smink och mode ett intresse som jag har men bara för det tycker jag att ingen är ful i sin naturliga look. Naturlig skönhet är den finaste skönheten enligt mig och skönhet kommer från insidan och sätts på utsidan. True story, right?


Nu måste jag oordna med musiken som är min uppgift. Sen klockan tolv så kommer gästerna. Lägger upp oufit bilder lite senare också.


Puss så länge!

1 kommentar:

  1. Exakt! Naturlig skönhet är den finaste skönheten enligt mig och skönhet kommer från insidan och sätts på utsidan. Du har äntligen förstått hjärtat ;) Well done! PUSS

    SvaraRadera