måndag 18 juni 2012

HÄSTAR!

Hej!

Jag kom hem för en stund sen. Var på promenad med pappa och Jessica. Det var jätteskönt och uppfriskande med lite frisk luft. Det var också skönt för tankarna. Att gå på en promenad är det bästa när jag behöver att rensa mina tankar. Just nu är mitt mående som en berg- och dalbana, jag är liksom både glad och ledsen på en och samma gång. Har så mycket i tankarna nu. Men snart så blir allt bra igen, tror jag.  Vi såg även hästar som jag blev så glad över. Det är bland det finaste som jag vet, hästar. Jag älskar till och med deras bajs lukt. Jag ska banne mig köpa en häst när jag blir vuxen.

Jag och älskade Flocks, när jag var tio år och var på ridläger.

1 kommentar:

  1. Hej :) Undrar vad du tycker om detta: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.953176-cp-docka-i-kampen-mot-mesig-behandling
    Det är en docka som har en cp-skada och dockan finns för att omgivningen ska behandla folk med cp-skador och andra funktionsnedsättningar som "vanliga" människor.

    Tycker du det är rätt eller fel väg att gå? ;O

    Bra blogg btw, fortsätt som du gör! :)

    SvaraRadera