lördag 30 juni 2012

Väska #Cheek!

Äntligen så är resväskan köpt! Visst är den snygg? Köpte den på Lundbergs för bara 999 kronor, rätt billigt för en sån stor resväska. Såg tex en för sjutusen Den har fyra hjul så jag kan köra den själv, provade att köra den i Täby och det gick jättebra och smidigt. Satt och tänkte hela dagen igår på hur min assistent Jessica skulle kunna köra både min och hennes väska och mig i min manuella rullstol, känns bra att det är löst. Men det bästa att den är rosa såklart, hihi ^^ . Är säkert värre än min femåriga kusin när det gäller rosa. Alla saker, utan kläder, köper jag i rosa trots att jag snart är sexton år. Rosa är fett gulligt ^^



1 kommentar:

  1. Du är sjukt cool! Asså verkligen, gillar även din klädstil osv!
    Föresten, idag i Täby köpcentrum så stod du framför mig i kassan på GinaTricot, skulle bli sjukt glad om du länkade min blogg i ett inlägg. Kram! :) www.stinafromthetown.blogg.se

    SvaraRadera